2011. november 28., hétfő

Orion 5.1-es házimozi rendszer eladó! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kihasználatlanság miatt eladó egy sosem használt Orion 5. 1es házimozi rendszer.  
Kb másfél éve vásároltam ezt a házimozi rendszert, ajándékba valakinek, akinek végül bizonyos okok miatt nem lett átadva. Miután megvettem kipróbáltam, tökéletesen működött, visszacsomagoltam és eltettem hogy majd lesz vele valami. Most mielőtt feltettem vaterára újra kipróbáltam és most is tökéletesen működik.
Állapota kifogástalan, sérülés és karc mentes, a képek magukért beszélnek.
Postai úton történő szállítás megoldható, viszont jobban örülnék a személyes átvételnek!
Ha kérdésed van írj, válaszolok!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-23 03:30
. Orion 5.1-es házimozi rendszer eladó! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése