2011. szeptember 21., szerda

PS1 konzol két ritka játékkal+ extrák. - Jelenlegi ára: 8 990 Ft

A képeken látható minden.
Ritkának mondható játékokkal adom, a Vagrant Story NTSC U/C rendszerű, nagyon fontos, alap PAL-os gépeken nem futtatható!!
Semmi gond, a gép lejátssza az NTSC játékokat is, méghozzá színesben mert adok hozzá RGB AV kábelt, ennek segítségével minden szín látható.
A Wagrant Story két CD-s verzió collektors demóval egyben. 7 demó van rajta a képen látható, hogy melyik játszható és melyik videó.
A Wild 9 Pal-os, és mindkét játék Angol nyelvű.
A gép lejátssza a biztonsági másolatokat is: )
A lemezek megkíméltek ezen a gépen teszteltem őket, jó működést tapasztaltam. A Vagrant tok hátulján van egy kis folt. A gépből hiányzik két csavar és a kis ajtó a hátuljáról. Mindent leírtam, én nem árulok zsákbamacskát!!!
Ahhoz, hogy a vevő a továbbiakban milyen minőségű lemezeket fog használni semmi közöm!!
Kérem a licitáló vegye figyelembe azt, ha megnyeri a termékcsomagot, egy hét alatt rendezze a kifizetést!! Személyes átvételre az én általam megadott helyen és időben van lehetőség, vásárlás után már nincs alkudozás!!
Kérdezni mindig vásárlás előtt a legjobb: )
Köszönöm



Jelenlegi ára: 8 990 Ft

Az aukció vége: 2011-09-30 11:44
. PS1 konzol két ritka játékkal+ extrák. - Jelenlegi ára: 8 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése